Examenspsykos

Om exakt 1 vecka så är vårterminens førsta tenta øver!!!   Åååå vad jag längtar!
Känns som mina klasskamrater är extremt lugna vad det gäller examenstiden. Men inte jag inte... Jag är hyperstressad :-( Hjälp!!! Tror nog den førsta ska kunna avklaras smärtfritt (juridik) Men de i Makroekonomi och Statistik.... Aaaahhh! Tror att alla mina naglar är nedbitna nu,alla blyertspennor søndertuggade och i parkettgolvet här hemma har det blivit ett litet  vanka  fram-och-tillbaka spår.... haha :-) Ja det är sant! Den som inte tror mig får komma och titta.
Tror jag kommer att få leva i Examenspsykos enda fram till 10 juni då ALLTIHOP är klar. Som jag längtar!!

Nej nu ska jag  ta på mina promenadskor och ta mig en välførtjänt promenix. Andas in lite frisk luft och ta en kaffe on the go :-)

He på re!  (Sos sällskapsresan) eller som min søta mamma säger... äpple :-)

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0