3:e i ordningen.

Då var ännu en tenta/examen avklarad. Klapp på axeln till mig själv. Nu kan jag även lägga Marknadsföringskanalerboken på hyllan :)

Hittils avklarade tentor:

Public Relations
Organisationsteori
Marnadsföringskanaler

På fredag är det dax igen :)
Eller rättare sagt så ska det bli jäkligt skönt att få den överstökad eftersom det är den tenta jag har oroat mig mest över.
Hade vi bara haft en lärare som hade varit normal i sin undervisning så hade jag nog brytt mig mer... Men pratar en föreläsare om att ha sex med djur och ger exempel på hur man ska trä på en kondom, ja då vänder jag på klacken direkt. Sådant roar eller intresserar inte mig!!! Verkar i och för sig inte så många andra heller ha gjort då det bara var några få elever på sista timmen. Det gjorde att läraren straffade ALLA elever genom att vägra ge oss en uppsummering i ämnet. Dumt! Så det får helt enkelt gå som det går på fredag.

Men ni får gärna hålla tummarna för mig ändå :)

Humöret är verkligen på topp idag! Tror det beror på att det efter dagens examen innebär ett steg närmare jul och mys med familjen i flera dagar.



Moi.

Carpe Diem!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0