Bilder säger mer en tusen ord....

God morgon!
Då var jag här igen :-)
Har inte bloggat på några dagar nu.. beror på att jag varit i Sverige några dagar.

Blev så glad att se mina favoriter igen :-)





Blev storkalas i fredags då våran Felicia fyllde 6 år!
Paket och tårta i massor!
Hon hade haft fjärilar i magen flera dagar innan den stora dagen...



Kan tänka mig att hon somnade skønt efter allt stohej.



Sov øver hos familjen Svensson mellan fredag-lørdag
Där bjøds det upp till dans vill jag lova! Både på tv och i køket....
Ni får mig alltid att le!
Tur att Faster Camilla alltid har en nylonstrumpa på lager. Häxtrikset klarar jag mig inte utan...


Schlagerkvällen tillbringades hos min søta Elin i Linkøping. Vi høll alla våra tummar på att Snälla Snälla skulle vinna.

men nu gick det som det gick...

Vi har smidit planer om sommaren och den stora dagen vi ska se Madonna.

Vi har ett projekt som ska utføras någon dag innan. Vet inte riktigt exakt när, men i sommar ska det ske :-)



Mestadels av søndagens alla timmar gick åt till att sitta på ett tåg.

Hade varit okej om inte det var før fyllot som satt bakom och hade fest... han/hon hade satt en otroligt irriterande låt på reepeat. Och den spelades om och om igen :-(


Innan jag satte mig på tåget så gick jag o Elin førbi en butik som heter La Louise.
Där hittade jag den finaste klänningen, en rosa sommar klännig ifrån Isabell Christiansen. I love it. Bara väntar på att våran och sommaren ska komma hit och knacka på min dørr!

Carpe Diem

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0