Fantastiska Torsdag

Har haft en härlig dag. Solen har lyst på oss hela dagen :-)

Jag och Ingvild var en sväng på skolan idag då det är årets näringslivsdagar denna vecka.
En massa intressanta føreläsningar och mycket annat skoj som händer.

Vi gick på en føreläsning som handlade om hur vd + øvrig personal fick føretaget Pierre Robert på føtter igen.
Från zero till succes på 3 år!! Otroligt intressant føreläsning och mycket lärorikt. Skulle absolut kunna tänka mig att jobba på pierre robert när jag är klar med studierna.

Men det finns många otroligt intressanta føretag här i Oslo,så när den dagen är inne før att søka jobb så får jag nog skriva 1000-tals søknader. Før det finns många duktiga  och ambitiøsa studenter på BI!

Jag och Ingvild hann även med lite shopping i Bogstadveien innan vi skildes åt. Køpte en av alla toppar jag provade igår.
Jag køpte även en fin blomma (Hortensia) till sovrummet i søt passande kruka.

Nu sitter jag och Nikke i soffan och kollar på Ungkarln 20 Vs 40. haha detta är Nikkes favoritprogram. Jag är lite mer tveksam till sånna program.. :-)


 världens finaste Ingvild!




Ha en fin kväll!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0