Fröken sol har hittat hem

Halloj!

Idag har varit en fantastisk dag på alla sätt o vis!
Solen lyste och himlen var blå... å vad skönt att leva då :-)


Jag var på besök på mitt gammla jobb och lunchade med tjejerna.
Så kul att träffa dem igen, var ett bra tag sen sist!



Efter besöket åkte jag upp till Majorstua och spattserade i det fina vårvädret.

Tror faktist att frökens sol är här för att stanna.

Hittade en massa fina godbitar i Bogstadvägen som tål att tänkas på.

Har en dejt med min Pingla i morgon.
 Først ska vi gå på en intressant føreläsning. Det är näringslivsdagarna på skolan denna vecka. Så det ska både bli kul och intressant att lyssna på framgångsrika personer innom näringslivet.

Kanske även det blir något nytt till garderoben!?
  




Kvällens middag avnjøts på thairestaurang. Min älskling bjød på allt :-)
Tack før att du finns! Du førgyller mitt liv <3



Trevlig kväll!

Elin


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tusen takk for besøket og for de deilige kanelsnurrene Elin :-)Du er et bra "hustru-emne";-) Er så synd jeg ikke fikk mer tid til å prate med deg, men det får vi ta igjen på en vinkveld senere!Ser ut som du har hatt en utrolig fin dag! Man skal nyte livet :-) Klem

2009-03-18 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0