Härligt väder

Idag har varit en härlig vårdag.... igen
 
När jag var på väg hem idag efter våran hotelløvernattning gick jag førbi Olav Ryes Plass här på Grünerløkka.
Där satt massa folk ute och njøt av fina vårvädret och varma goda drycker.




Själv gick jag førbi Godt Brød och køpte med mig morotskaka och en smarrig bulle, så att jag och niklas kunde fika hemma då sist nämnde inte kände sig bra!

Kunde det bero på att jag inte varit hemma på hela helgen kanske... hehe




Køpte nya fina jeans igår innan jobbet, sååå fina, blev oxå en ny fin sjal i romantisk stil. Me like!


Nej nu väntar Beck filmen på 4:an


Kram kram

Trevlig søndags kväll

Elin


Kommentarer
Postat av: monica

Mysigt det såg ut att sitta ute och fika.

Jasså du mådde inte så bra?????Kanhända en och annan drink för mycket? =)

Jeansen och sjalen var jättefina.

<3<3<3 Mammi

2009-03-22 @ 22:04:50
Postat av: elin

Nej lilla mammsen, jag syftade mer på niklas... han kände sig inte bra. mådde illa. Men jag har mått prima hela dagen :-)

2009-03-22 @ 22:49:30
Postat av: monica

Jasså är det nikki som inte mår bra :(

Hälsa honom att han ska krya på sig.

Skönt att höra att det inte blev för mycket i går då.

2009-03-22 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0