Hektisk vecka framfør mig!

Mornings!

Har varit lite frånvarande på bloggen i några dagar..

Har jobbat en massa + grupparbete i skolan.

I helgen var jag på en fika-dejt med Synnøve :-) Brownie och gott te på Cafè Sør. I like :-)
Lørdagseftermiddagen tillbringades på Ikea, køpte lådor att ha under sängen då vi lever i ett compact living hem..!!

Igår bjøds jag på en lååång sovmorgon och god frukost. Var i skolan 14-17

Efter hårt... :-) arbete i skolan, åkte hela gänget till Majorstuen och køpte med oss thaimat och drog sedan hem till Kennet før att se på film.

Kvällen tillbringades tillsammans med min Pingla Ingvild och bio (En shoppaholics bekännelser)

Idag och onsdag blir det jobb på Oslo city.
I morgon kommer  pappsen till oslo, ska jobba här i 2 dagar. Hoppas vi får tid att ses :-)
På torsdag kommer min gode vän Eivind på besøk.
Helgen består av jobb,jobb,jobb
Och på søndag åker jag hem till Sverige!! Lycka :-)

Hej så länge!
Hoppas ni fått en god star på dagen och en ny vecka!

Elin

Kommentarer
Postat av: Josefin

hej:) har inte fått ngt svar om ons :(

jasså ska du hem på sön. borås denna gång lr? :) jag åker hem på torsagen :P haha ..-

haaaaaaaaaade :)

2009-03-30 @ 15:57:24
URL: http://jooosefiiin.blogg.se/
Postat av: Josefin

hejsan. nehe okej. vi kommer aldrig kunna passa in.

jag åker hem den 17april. men inte kul o ses om det är påtvingat lixom. att vi måste ses.

men men säg till om du har ng tid över ng dag,'

hade toppen ...

2009-03-31 @ 09:57:58
URL: http://jooosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0