Lovely Friday

Helgen närmar sig med storsteg.
Ska dock jobba mellan 13-20 innan jag kan skåla in helgen. Men jag gläder mig verkligen att gå och jobba.
Tycker det är så roligt och speciellt roligt blir det när mina arbetskollegor är så søta och snälla.

Vi har haft jeanskampanj i snart 2 veckor så idag ska här säljas jeans i långa banor :-)

Sitter i soffan och snabbkollar på Sex and the city filmen... vi ska ut med jobbet i morgon, bokat bord på en mysig restaurang och även hottelrum på Thon hotell. Det ni!! :-) Kommer bli årets Girls Night Out!
Anledningen till att jag kollar på filmen är att vi ska ha temakväll och se ut som tjejerna i filmen.

Gissa vilken karaktär jag fick....!?

Miranda :-) hahaha  jaja får väl se till att gøra mitt bästa før att inta min roll.

Hej så länge

Och NJUT helgen mina vänner!
Det ska jag gøra prick klockan 20.00





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0