Morgonmys

Gick upp tidigt idag, tog en varm dusch... ja periodvis iallafall :-) vårat varmvatten verkar leva sitt eget liv...

Har kollat tv 4:s morgonprogram och lyssnat på rix MorronZoo om vartannat, så jag kommer i god stämning till i morgon!
Åker till mina godingar i Norrkøping och Linkøping i morgon :-) Åååå vad jag har längtat och väntat på att denna dag ska komma och i morgon är den här!!

Kommer dock inte vara framme førens 22.00, men vad gør det när man får krama om sin bullmamma? :-) Lite svårt att gøra det på telefon.

Måste sätta igång med min packning, ska ha med mig en hel del, presenter till både høger och vänster. Flera som har fyllt år, en liten tjej som fyller år på fredag, en lite større tjej som inte fått varken julklapp eller inflyttningspresent till sin nya lägenhet... Say no moore :-)

Har inte kollat ut vad jag ska ha med mig i klädväg, så det kanske är dags nu ifall något behøver tvättas.


Nu väntar jag med spänning på vad den lilla surikat ungen ska heta!!

Jonas Ahlstrøm var på besøk i nyhetsmorgon med den lilla krabaten. Så søt! En sådan liten varelse kunde få bo här med mig :-)


Hope skulle den heta! Sweet.




Ønskar er en fin och härlig Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0