Morgonstund har guld i mun :-)

Sitter här i våran soffa med min morgon kaffe och lyssnar på rix fm på webben! Känns nästan som att jag befinner mig i Sverige.
 Denna stund på morgonen är GULD och helig før mig. Inget/ingen får støra mig då..
Godast smakar kaffet om man dricker det ur en speciell mugg! Min syster Alma køpte en ursøt mugg till mig då jag fyllde 16 eller 17 år hon var då ca 4 år. Muggen føreställer ett kärlekspar.. hon sa att det var jag o min kille :-)

Alma jag har den kvar än!!! På så sätt blir jag påmind om dig varje dag. <3









Alma I love you!!!

Om en vecka befinner jag mig faktist i Sverige (Norrkøping),ska bli såå mysigt att få träffa min familj igen. Ska gosa en massa med min lillprins Zigge <3 <3

Har bokat in en tid hos frisøren før att ordna till mitt skatbo uppe på toppen.. ser inte klok ut i håret nu!!!! Men på torsdag nästa vecka blir det andra bullar :-)

Idag ska jag jobba 16-20, chefen ska på føräldramøte och då hoppar jag in.

blir jobb hela helgen, skulle ingentligen varit ledig men eftersom jag ska till Sverige nästa vecka så jobbar jag 2 helger i rad.


Carpe Diem!!

Kommentarer
Postat av: alma

haha , jag kommer inte ens ihåg att jag har köpt den.

jag har inte så bra minne ._.

jag fick mvg på spanska provet igen ;)

aja . jag saknar & älskar dej

2009-03-05 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0