A rainy day

Idag øser regnet ner här i Oslo. Tänk vad vädret kan växla snabbt. Igår var det strålande väder och idag bløtt och lerigt :-(
Tur att man har 2 examen att plugga till.... :-) hehe så att man slipper att gå ut!

Skäms verkligen att tala om att jag sov nästan till 13.30 idag.... har nog aldrig hänt innan... om jag inte varit ute och festat en kväll då førstås.... då brukar man vara rätt seg efteråt...
Men tror att anledningen att jag sov så länge måste varit pga. min examen. Allt har verkligen gått i 100. Läst minsta lilla tid som existerat. Gått upp tidigt och lagt mig sent. Men nu verkar batterierna vara laddade igen.
Tur att jag inte har några barn än... då hade dem säkert varit utsvulltna 13.30! Men tror i och før sig dem hade sagt att MAMMA nu är det dax att gå upp :-)

På tal om mamma, på søndag är det väl mors-dag!! (Sverige) I Norge är det mors-dag i januari eller februari. Så varfør inte skicka ett kort eller ge din mamma en sak som ett bevis på att du uppskattar henne och visar omtanke!!

Nej nu måste jag fortsätta fixa här hemma. Vi får nämligen finbesøk ifrån Sverige ikväll :-)




"ses" lite senare!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0