ANS eller AS & Kjøpsloven eller Forbrukerkjøpsloven.... det är frågan?!

I morgon är det dax!

Kl: 9.00 sharp! befinner jag mig inne i Hasles Tennisanleggning (Oslo) før att skriva examen i Juridiske emner.

Har laddat før detta i veckovis nu så tycker att mina juridik kunskaper borde sitta fast i mitt huvud nu :-)
Till och med kassørskan på Kiwi har märkt att jag laddat länge nu.... Var där før ca 1 timme sen och då kommenterade hon på mitt godiskøp... Hon skrattade till och sa att om hon äter mycket godis så blir hon tjock.
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det...
1: antingen tycker hon jag børjar bli lite runder :-)
2:eller så tycker hon jag äter mycket godis men inte går upp i vikt ändå

...... hoppas på alternativ 2... :-)

førsøkte førklara artigt att jag är inne i examenstider och kan då lätt smaska i mig lite før mycket godis då man tycker det är ganska tråkigt att bara läsa,läsa och läsa. Och då blir ofta godiset det man trycker i sig eller belønar sig med.



Bye  bye

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till gumman!

2009-05-05 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0