Dålig dag idag

Var på skolan redan 9.30 idag, kände mig ganska stolt att jag kom någorlunda i tid. Är ständigt trøtt nu så här i examenstider. Vill bara sova, men blir nästan ingen sømn alls om nätterna... har jag inte ont i magen så ligger jag bara och funderar/filosoferar kring mina tentor. Tror jag vaknade 10 gånger i natt, låg och vände vred på mig.

När jag väl var på skolan så tror jag att jag satt med samma formler/termer innom Makroekonomi i 4 1/2 timme innan jag gav upp. Informationen går in på den ena sidan men samtidigt ut på den andra... blir så trøtt på mig själv! Har verkligen motivation zero,noll,0 just nu.

Är så less på allt vad examen heter nu att jag snart ger upp!!!!!

När jag väl var hemma,så kokade jag lite pasta som blev..... Øverkokt!!
Och när jag skulle ta ut en tallrik ur skåpet så tappade jag den i golvet och blev till 1000 bitar..... I de øgonblicken ville jag bara skrika rätt ut. Aaaaaahhhhhh....... och det kan jag lova att det gjorde jag oxå!

Hoppas verkligen att morgondagen (dagen innan examen i makro) blir bättre. Hoppet sägs ju vara det sista som lämnar en.


Kram

 En väldigt skoltrøtt Elin, som är sååååå klar før sommarlov


Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå stackare... vissa dar är såna då hjälper det bara att få skrika av sig lite...hehe...

tycker du är så duktig som pluggar över huvud taget=) kommer gäääärna nu snart...och i år ska det bli av oxå..lovar

hoppas på en bättre dag idag;)

puss o kram linda

2009-05-13 @ 07:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0