Happy Onsdag

Igår avverkades 3:e tentan i ordningen, Organisationspsykologi och ledelse. Vet inte riktigt vad som hände men jag lyckades knåpa ihop hela 11 sidor.... och jag som var helt tom i mitt huvud bara minuter innan examen børjade. Hade på morgonen nästan helt och hållet bestämt mig før att inte gå, men så tänkte jag att det skadar ju inte att ge det ett førsøk. Så om min 11 skrivna sidor ger positivt resultat så är det bara att jubla :-) Svaret får vi i sommar någon gång...

Just nu sitter jag i soffan och äter frulle, ska iväg en tur till skolan om en stund. Väntar bara på att Elisabet ska vakna till liv. Vi har nästa examen på måndag och eftersom jag jobbar i helgen så är det bara att tag i det med en gång.




Ha en fin dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

näöää nu får du ta bort den gamla ringen, eller sätta den på andra handen tror ju ni gjort nåt utan att berätta isåfall:)söööta är ni iaf;)pusspuss

2009-05-20 @ 18:44:06
Postat av: Linda

Det ska stå Linda på "namn" från inlägget under:)

2009-05-20 @ 18:45:10
Postat av: Josefine

Vad pluggar du till?

2009-05-20 @ 20:36:14
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Bitte

Förlovning????

2009-05-21 @ 14:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0