Knasiga flickor

Hade 2 gästbloggare igår kväll... Christine den fine och Marte Bjarte :-)
Dem førsøkte och gjorde sitt allra bästa før att skriva på svenska!! Tycker att resultatet blev kanon :-)

Igår kväll var jag,Ingvild, Chrisitine och Marte hos mig. Vi åt räkor och drack vin. Gott gott
Tankte var att vi skulle ha en spa kväll, med ansiktsmasker och slinga hår mm. Men vi kom aldrig så långt. Vi bytte även kläder med varann. Verkligen en hit kan lova, alla tog med sig det man trøttnat eller växt ur från sin garderob och så bytte vi till oss något från de andras klädhög. Hur kul som helst!! Fick massa nytt till garderoben.

Senare på kvällen toksprang vi till trikken før att vi skulle hinna med den sista ner emot stan då vi skulle ut en sväng ich gøra stan osäker :-) hehe

Vi  hamnade till sist på Friday`s, har nog inte dansat så länge som vi gjorde igår på många år... var helt svett och färdig.
Behøver nog knappt nämna att jag somnade gott.

Men desto mindre behaglig syn på morgonen.... aaahhhh så det såg ut... Kläder øverallt. Såg ut som enda stort provrum där ingen av kunderna tagit hand om sina provade plagg.
Men nu är det fint igen och jag ska strax plugga lite.

Kl 17.00 är jag bortbjuden till Niedja på taco kväll :-) mysigt!

Idag kommer prinsen hem!! Jippi

      










Hej så länge!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0