Någon som har ett par tändstickor eller tandpetare att låna ut till mig?

Hjälp!!!! nu har sensorveiledningen (svaren) kommit  på juridiktentan.... Gick in på mina studentsidor innan och vipps så hade dem kommit.
Vet inte om jag ens vågar gämføra det riktiga svaren med mina ifrån examen... Tror kanske det är bättre att vänta tills jag fått mitt betyg?!

Sitter fastklistrad på en stol i den tysta lässalen i skolan idag, men var tvungen att ta ett break då mina øgon hela tiden ville stängas. Lite pinsamt då det sitter en person mitt emot mig... Han måste undra vad jag sysslar med.. :-) hehe

Någon som har ett par tändstickor eller tandpetare att låna ut till mig?

 Examen i Makroekonomi väntar på torsdag. Laddad? Nix inte ett dugg. Men längtar ändå att torsdagen ska komma så att dem där 3 timmarna kan gå så att allt är øver. På torsdags eftermiddag/kväll väntar nämligen en rolig grej... Mer kan jag inte säga om det just nu...!! Top Secret :-) Så lite roligt får jag allt på torsdag... Återkommer då dagen och timman är inne.

Bøckerna kallar på mig..
Hej så länge!

Pluggtønten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0