Rapport ifrån balkongen...

Ligger och läser inför fredagens examen i Forbrukeradferd (heter så på norska...) handlar om människors beteende och varför vi agerar som vi gör, hur vi konsummerar och vad,varför etc. Väldigt intressant och lärorikt.

Har ALLTID haft en drøm om att få starta något eget, så om det blir så någon gång i framtiden- då lovar jag att jag får bruk för mina kunskaper jag får av pluggandet  här på balkongen.. :-)

Niklas är på Huk (stor badstrand här i oslo ute på Bygdøy) med Kim och steker i solen,tror knappast att de vågar doppar sig men manska aldrig säga aldrig...
Trädgårdstider hej hej!
Sötaste utemöblerna! Rosa såklart :-)  (bilden kommer i från Elle interiör.)


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0