Thank God it`s Friday!

Idag är det exakt 2 månader tills den STORA dagen :-) Wiiihooo kan knappt bärga mig.
Men vad jag längtar efter mest just nu är sol, värme och sooooommarloooov.
Min kropp skriker efter lite ledighet. Men snart så är det den 10 Juni och jag kan lova er att då blir det skumpa før hela slanten... :-)

Lägger in en ønskelista precis 2 månader innan min dag!! Precis lagom timing :-)

* Fler vänner på besøk i Oslo
* Worldpeace
* Ett fint och gott liv  med många resor & upplevelser
* Att alltid få var frisk
* Skonad ifrån rynkor


Liten har blivit stor!




Massor med kramar
Elin

Kommentarer
Postat av: monica

Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen......

Love you mammi <3<3<3

2009-05-23 @ 01:09:00
Postat av: Linda

då får vi försöka uppleva dina önskningar:)

besök i oslo kan jag garanterat fixa men dina rynkor får du nog önska dig lite botox kräm..haha.. men det blir lagom på önskelistan om 25 till år:)

2009-05-23 @ 08:39:44
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 08:42:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: alma

vad är de 10 juni? ;o är jag lite efter? :$

2009-05-23 @ 19:23:05
URL: http://almacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0