Trött, Tröttare, Tröttast

Sov som en stock ända tills jag vaknade 11.30, verkligen inte likt mig att sova så länge. Men tror jag var helt slut sen gårdagens strappatser... Först hade vi examen 9-12, på eftermiddagen hade jag föreläsning 17.30-2015 i ekonomi historia.

Orkade inte laga mat så jag och Niklas gick till Bislet Kebab och åt. Gott gott, men inte världens nyttigaste...

Ska äta lite frukost och sedan fixa mig innan det bär av till mitt andra hem.... skolan. Ska möta några klasskompisar, vi ska plugga på tentan/examen vi har om 1 vecka i Makroekonomi. Sedan väntar föreläsning 17.30-20.15.

Här har det regnat i natt och är fortfarande grått och trist ute. Skönt att man får lov att vara inne en hel dag då :-)

Ha en fin dag!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0