Upp och ner,ner och upp!

Känns som mitt liv befinner sig på ett Jojjosnøre... Det går liksom upp och ner, ner och upp och ner igen:) Inte att det är kaos i mitt liv utan tvärtom. Känns som jag ständigt packar väska och åker fram och tillbaka till Sveriges gränser...

Men det är det allt värt! Ett avbrott i vardagen är alltid bra!



Och ja...Spegeln behøver en liten uppfräschning... :) Har glømt att ringa städerskan!!

Lyckades radera ALLA mina bilder på kameran idag... Bra jobbat elin... Men kanske finns en gnutta hopp kvar om att ev. återskapa bilderna på något sätt. Tur då att jag har en så händig kompis.... ;)

Ikväll blir det målarkväll Hos Pinglan. Kommer bilder på detta historiska øgonblick senare... Ja, jag elin jensen brukar ju inte måla... Vet inte hur man gør, men ikväll ska gøra mitt bästa.

Tjing tjing så länge.

//Elin


Kommentarer
Postat av: alma

ah har märkt att du har glömt ringa mej :D

2010-02-18 @ 20:51:52
URL: http://almacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0