Nu hejjar vi på Norge!

Eirik åkte till Umeå idag för att spela Student VM i Innebandy. Svt ska sända matcherna på internet + att höjdpunkter ska visas på nyheterna.

Blir spännaande att ev. se min E  in action på tv  :)





Så nu får vi allt hejja på Norge.

Hejja Hejja Hejja!

Och på tal om Norge, så firar 17 Maj om inte alltfør många dagar. Och mitt val av klänning har redan blivit ett dilemma før mig...
Kanske ni kan hjälpa mig med vilken klänning jag ska ha på mig!?
Har valt ut 3 stycken det står mellan.

        
Vilken tycker ni?

Med tanke på att det fortfarande är kyligt,så kommer jag såklart ha en jacka,ev. en sjal etc.

Bästis Elin kommer på fredag och ska stanna till på måndag, ååå vad vi ska prata minnen ifrån Oslo-tiden vi hade 2004 och galna historier i från min 25 års fest + lite till :)

//
Elin


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den i MITTEN!! helt klart;)

2010-05-13 @ 11:32:29
Postat av: monica

Håller med Camilla.....den i mitten <3

2010-05-15 @ 19:34:57
Postat av: Lisbeth

Jeg synes også den i midten Elin, nydelig kjole til en vakker jente :o)

2010-05-15 @ 20:54:32
Postat av: Synnøve

Jeg er enig med de andre; den i midten!! De var kjempefin snuppa :)

2010-05-16 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0