Sköna Maj och Valborg.

Spenderade sista dagen i April och första dagen i Maj i Norrköping. Vistelsen spenderades med trevliga besøk hos nära och kära :)

Gott vin, en pappa,härliga skratt, kusiner, varm sol som värmde, farmor, gamla fina bilar, faster och farbror, god mat, min bästis, pilkastning, syssling, tjejsnack.... kan hålla på i alla oändlighet om allt kul jag hann med.



Nästa gång ska jag førsøka hinna med och träffa min Prinskorv! Då tar jag oxå med mig min norrmann. Måste vidga hans vyer... :) hehe ska allt visa han hur en äkta svensk midsommar gå till.

Før Eirik vad är egentligen møssabrød, vasavårtan och uddevallamos? Någon som vet? Skulle gärna vilja veta.

Kramis kramis
// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0