Länge sen sist!

Jullov,familjemys och lata dagar i solen har gjort att bloggen fått lida en längre period.

Men nu är jag tillbaka!

Början av 2011 och fram till Juni kommer gå i 100 och det är mycket som står på programmet.. Jag bland annat färdig med min Bachelor i Marknadskommunikation.  Det innebär att det är dax att söka jobb på riktigt.

Blir det Borås igen eller kommer jag förbli i Oslo? Det finns många frågetecken gällande framtiden,men det är nog tjusningen med det hela :) Att inte veta hur allt slutar. För det är väl ingen som vill veta slutet i början av en historia?
Eller kanske i bland,har själv kollat slutet i Harry Potter böckerna först eftersom jag är för nyfiken till att vänta. Ingen is i magen alls!

I fredags var jag och Hina på Karpe Diem konsert och igår lördag var jag och såg p åIsabel när hennes innebandylag hade match :) Två helt perfekta dagar tillsammans med 2 fina vänner :)

Idag ska jag möta Isabel för en Brunch/lunch någonstans i Oslo. Tjejmys! Kvällen ska spenderas på Lindern i Oslo.. Men mer kan jag inte säga.. Top Secret än så länge.

Han en skön söndag!

Kramar
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0