1 Juni!





Nu går det fort fort.. Redan första dagen i Juni :) Vilket betyder att sommaren officiellt är här. Men solen lyser just nu med sin frånvaro. Men det gör ingenting!!

Kom precis hem efter en dag på jobbet. Så kommer det bli framöver.. långa dagar på jobbet. Men jag har längtat efter dessa ögonblick i 3 år nu. Tänk att få börja tjäna pengar istället för att leva på studielån. Lyx!

Måste berätta om min färd till jobbet idag. Tar som vanligt t-banan dit. Någonstans mitt i mellan oslo centrum och hållplatsen där jag går av,så öppnar plötsligt killen som sitter mitt emot mig sin matburk. Alltså han öpnar bara boxen,tittar ner och sen stänger han locket igen. Vad var liksom vitsen med det? Lucktade inte direkt gott..

Och jag som är lite känslig för underliga lukter höll på att spy!

Idag på jobbet hade jag ett upplyftande möte med chefen. Mer om detta senare. Ska jobba på fredag igen. Så fortsättning följer...;)


Här kommer en dagens oxå:



/e




Kommentarer
Postat av: almatheeeebezt

haha de finns inget inköpställe..tog bara lite bilder jag hittade ;) men du får en puss iallafall så klart ;) puss

2011-06-02 @ 16:51:32
URL: http://almacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0