Det är jag och Guy Cooks idag!

Kör en skriva-hemma-dag idag. Hade sånna magsmärtor inatt att jag knappt kunde sova.
Sitter i vardagsrummet och tittar ut samtidigt som jag skriver så det slår gnistor ifrån tangentbordet...:)
Skönt att slippa gå ut i denna kyla och blåst!

Analysering har blivit min stora specialitet nu. Not! Hade jag vetat att det skulle bli så här tråkigt att skriva en bacheloroppgave hade jag nog ändrat ämne.. Men älskar ju reklam och allt som heter kreativitet. Men för all del, Guy Cooks diskursanalyse... Det kunde kvittat.

Men nu är vi snart i mål! Hurra för oss :) Antar att det blir sista mötet med våran mysfarbror Stein Erik Selfors i morgon. Han är min gud. Reklamgud. Han har suttit i juryn i Cannes. Det ni!!! I min värld är han kung. Reklamkung.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0