Stress,stress,stress och så lite stress på det ;)

Har inte hänt så mycket på "fixa ny blogg fronten",just nu går all min energi till bachelorskrivning.
Det sjukaste av allt är att om exakt 2 veckor vid den här tiden så har jag studerat 3 år på Handelshögskolan i Oslo :) Tro det eller ej!? Kan nästan inte förstå det själv. Men jag kunde visst :)

Känns om sommaren 2011 kommer bli den allra bästa!

Jag har redan ordnat sommarjobbet i box.

En härlig helg tillsammans med hela familjen som kommer på besök.

Småturer runt omkring Sverige och Norge

Semester till Rhodos

Och det bästa av allt... Kronprinsen i mitt liv!

Din röda kallufs,ditt fina leende,din glömska ihågkommelse är det bästa som finns <3


Oss 2 på 17 Maj.



ps. Är nog ganska lik Monica Carlsson Jensen här....:)




Kommentarer
Postat av: monica

Världens finaste par <3<3<3..........lik mammi ?

kanske det......men det får någon annan avgöra.Ni är finast i alla fall <3

2011-05-24 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0